mandag 31. januar 2011

Utfordring som får deg til å tenke.

Dagdrømmeren har gitt meg utfordringen fraÅpent hus sitt blogglotteri.

Hva har stor immatriell verdi for deg?

Jeg har tenkt og tenkt på denne utfordringen. Det er noen få ting utenom familien, som jeg da kommer på som har stor verdi. Det ene er bilder, jeg elsker bilder av ungene og opplevelsene våre:-) og det andre er bøkene og da særlig alle barnebøkene. De har verdi fordi det er bøker, men like mye for alle de fine stundene det har gitt oss (meg) sammen med ungene. Vi har helt siden de var babyer lest mye sammen med dem, og det er krise i heimen vis vi må hoppe over leseingen ved sengetid.

BARNEBØKENE har stor immatriell verdi for meg.

Jeg sender denne fine utfordringen videren til jenta bak  bloggen Veronicas blogg , som har lært meg og andre mye kjekt om Photoshop og til den fargerike og inspirerende bloggen Fargebarn.
Lykke til.


Ønsker alle en fin mandagskveld.
Klem fra Annfrid

6 kommentarer:

  1. Så koselig å velge barnebøker...
    Likte måten du hadde skrevet denne utfordringen på.
    Flink du er!
    Klem

    SvarSlett
  2. Takke for utfordringen.

    Et spm du ikkje trenge svare på, men har du gått på Tryggheim eller Lundeneset?

    SvarSlett
  3. for et fint innlegg
    veldig kjekt å høre hva som betyr noe spesielt for deg. takk for at du deler

    har du sikra deg lodd inne hos meg?
    beste hilsner fra Åpent hus

    SvarSlett
  4. Så fint innlegg:) Er så enig!! Bøker er kjempeviktig og av stor verdi. Og liker godt bøkene du har valgt også:)

    SvarSlett
  5. Fint og uventet! Barnebøker er nok noe de fleste av oss setter stor pris på. de gleder så mange ganger! De gledet oss da vi var så, de gleder oss nå med minnene om da vi var små, de gleder oss når vi leser til egne barn, og vil senere glede oss med minnene om det. Og så blir vi vel besteforeldre etterhvert da;)

    SvarSlett
  6. สล็อต เล่นง่ายเข้าง่าย ปากทางเข้า สะสมเกมสล็อตพีจีออนไลน์ไว้อย่างยัดเยียดแล้วหลังจากนั้นก็เป็นเว็บที่มาแรงที่สุดของยุคนี้ PG SLOT เว็บตรงไม่ผ่านเอเย่นต์ แจ็กพอเพียงตแตกเยอะมาก

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)