mandag 21. mars 2011

Loftstuen

Det har vært stille her lenge, men håper på å komme sterkere tilbake.
selv om dagene har blitt lysere og det kan virke som om dagene er blitt lengre får jeg ikke tiden til å strekke til alt jeg ønsker.  Det er så utrolig mye jeg har lyst til å være med på, følge opp, vaske(ikke akkurat lyst, men bør), LESE, gå tur, gjøre ferdig..... . Hvorfor kan ikke døgnet bare være 2-3 timer lengre det hadde vært supert. Ja, ja noe får jeg da gjort og en av de tingene som nærmer seg en slutt er loftstuen.



Det er ikke helt sant, det er min gode mann som har gjort den ferdig,
mens vi andre var på vinterferie.


Rommet er blitt så lyst og flott, jeg elsker det.
Som dere ser ble det en vegg fylt med kvister:-) Jeg går meg litt vill i jungelen av tapeter, men kvister var noe jeg hadde tenkt på før jeg begynte å lete, og da blir det ofte slik med meg at det jeg har hengt meg opp i ender jeg opp med.


Det er heller ikke helt sant at loftstuen er ferdig, mye gjenstår ennå for å gjøre den til et praktisk multimediarom og bibliotek. Men vi er iallfall kommet så langt at rommet kan brukes igjen.

Takk til alle som tar turen innom, jeg blir veldig glad for alle spor dere legger igjen.
Det gleder å lese kommentarene deres.

Ønsker alle en fin ny uke.

Klem fra
Annfrid

8 kommentarer:

  1. Knall fin tapet... og loftstue :)
    Flinke dere har vært.
    Kjekt med et innlegg fra deg igjen...
    Ha det bra så lenge.
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempestilig tapet, godt valg!
    klem:-)

    SvarSlett
  3. Så deilig å ha en slik loftsstue! Tapeten var veldig fin!

    SvarSlett
  4. Likte tapeten veldig godt! Riktig flott ble det i loftstua deres! Flink mann!
    Takk for hyggelig kommentar. Jeg er mye bedre nå. Og gleder meg mye til sol og varme, blir enda bedre da :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Den tapeten var RÅKUL!!
    Og ja, døgnet har altfor få timer, noen ganger skulle vi hatt en ekstra oppsamlingsdag til alt vi ikke rekker ellers:-)

    Takk for mange koselige kommentarer i det siste!
    klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. Haha, det er fint med flinke ektemenn. Jeg har også en slik en, og han er også flink med å minne meg på _hvem_ det faktisk er, som blir stående med oppussingen av alt skrotet jeg drar hjem. I mitt hode er det jo sååå fort gjort å male noen strøk, og så blir det som nytt. De to første strøkene kan jeg ta selv, men det tredje blir som regel overlatt til ham... ;)

    Likte tapeten, nordisk.

    Godt å se innlegg fra deg igjen, har savnet det :) Klem fra Tonje

    SvarSlett
  7. Fytti for en kul tapet:),
    kjempefin loftstue:)
    Ha en fin dag i morgen
    Knib

    SvarSlett
  8. Så utrolig stilig!
    Tapetet gjorde virkelig susen. Hvor i all verden har du kjøpt det? Kunne tenkt meg noe lignende selv...

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)