mandag 7. mars 2011

Vinterferie!

Her på sørvestlandet er det vinterferie denne uken, så nå er bilen lastet med ski, varmeklær og god mat. Jeg og mine kjære to små skal reise til fjells å kose oss med bortover og nedover ski. Håper vi får noen fine dager. Mannen i heimen er ikke så heldig at han har vinterferie så han må bli igjen hjemme og jobbe.


Kos dere med flotte vinterbilder fra det vakre nord.
Jeg ble forelsket i landskapet der oppe, tror det er noe av det nydeligste jeg noen gang har sett.






Ha en fin vinterferie til dere som har det.

Ønsker alle en fin uke, og så gleder jeg meg til å komme hjem å lese alt dere har skrevet.
Tror jeg er blitt avhengig av et besøk eller to til dagen blandt alle de flotte bloggene deres:-)

Dere er alle så fantastiske!!!

Klem fra
Annfrid

7 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder du viser:)

    W

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder, og du ser ut til å være ei sprek og frisk dame! ;)
    Kos dere MASSE i vinterferien.
    Herlig med tid sammen med de små...
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Kjempefine bilder! Håper dere får en flott vinterferie :)

    SvarSlett
  4. deilig bilder. minner meg om vår tid i nordnorge:) det er utrolig flott natur der...men jeg er nå skikkelig glad for at jeg bor på sørlandet nå jeg da:) hihihi

    God vinterferie uke til dere. Vi hadde ferien i forrige uke med strålende solskinn og deilig temp:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Ha noen deilige dager på fjellet! Riktig så misunnelig, her er det ikke ferie før til påske; og som turnusarbeider i 100% stilling, så er det jammen ikke mye fri å få da heller :selvmedlidende: ;)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Hei!
    Nydelige bilder... veldig mange fine naturbilder på bloggen din :)

    God helg til deg :)

    Klem Anette

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)