søndag 23. oktober 2011

Søndag...........

Som motvekt til livets mange sorger
har himmelen skjenket mennesket tre gaver:
Håpet, Søvnen og Latteren.




I dag har jeg kost meg med lim, servietter og lerret. 
Mulig det blir noen julegaver av dette. Men lerretet med juleevangeliet skal få pynte opp her hjemme i hele desember.
Dette er en kjekk aktivitet som også ungene kan være med på.

MEN 




SIMEN ville være kunstner i dag.
Mens jeg klippet, rev og limte ville han male.
Som dere ser forgikk alt på gulvet. Jeg elsker å jobbe på gulvet, så det blir ofte mitt arbeidsbord:-)

Ønsker alle dere som titter innom en fin ny uke.
Her håper vi på at alle blir friske, så vi kan få feire bursdag:-)

Klem fra
Annfrid




4 kommentarer:

  1. SÅ flotte ting du lager - jeg liker så godt kombinasjonen av revet papir og tekst!! Knallfint!!
    Ha en flott uke - Heidi :)

    SvarSlett
  2. Så fine!!! Du er flink!!

    Og herlig bilde av en kjekkas ;)

    SvarSlett
  3. Så herlig med ting en kan gjøre sammen!
    Fine Simen!

    klem

    SvarSlett
  4. Så fine! Jeg imponeres så over kreativiteten din!
    De serviettene med juleevangeliet er så flotte. brukte dem i fjor på noen glass. Ble veldig fine te-lys holdere:)
    Ønsker deg en god dag
    Klem

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)