lørdag 19. november 2011

LYKT

En ny stor lykt har funnet veien inn hos oss.




En slik lykt har leeeeeenge stått på ønskelisten min.
Har pyntet inni med lys i ulike høyder, telysholder fra Tine-K, en liten fugel, lærkegren,en sølvball og en stein som jeg har limt en fin liten tekst på.




Har tenkt at den skal få pynte opp ute innimellom, men synes lyktene blir så fort stygge av vær og vind, så derfor er den blitt et fint "lystfat" inne.



1 2 3....
så har den ene kroken i stua fått en liten makeover.
Bilde over er brudebilde vårt fra den gang da i 1999.
Å ,det er leeeeengesiden (smil)


God helg, bruk den godt og lad batteriene dine.

I LOVE YOU ALL

Klem fra
Annfrid
J

14 kommentarer:

  1. Den lykten er så fin! Jeg har en liknende i mindre utgave :) Ha en fortsatt herlig helg!! Klem

    SvarSlett
  2. Det var lekkert, Annfrid! Du har ein fin-fin stil på stylinga di. Flotte figurar dåke har laga nedanfor her, det var så kult med den elgen som hadde fått perle på halsbandet :)

    Ha ei fortsatt herlig helg, og så snakkast me gjerne snart hos Martha?

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Likte lykten og likte slik du hadde fyllt den med så mye fint! Nydelig!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Fin lykt - rommer masse!!
    Ha en flott lørdagskveld!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett
  5. Fin lykt du har kjøpt deg, Annfrid! Godt med noe nytt innimellom :) Ønsker deg også en riktig fin helg!
    klem

    SvarSlett
  6. Hei.

    Hmmm... Snodig. Jeg la akkurat ut et innlegg hvor bryllupsbildet kom med.

    Lykter er alltid velkommen til meg. Tror jeg er en lyktoman.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. Kjempelekkert, rett og slett. Gratulerer med flott lykt.

    Ha en fin helg.

    Klem, Lise

    SvarSlett
  8. å, så fin kroken ble! du har "dandert" veldig fint i lykten - en vellykket sammensetning! Jeg ønsker meg også en stor lykt - men den får vente til vi får større plass. Apropos bryllupsbilde - der minnet du meg på at vi må få bestilt det... (etter 5,5 år har vi fortsatt ikke somlet oss til å få det i hus...)

    Ha en finfin søndag!

    SvarSlett
  9. Tusen takk for koselig kommentar inne hos oss!
    Det var utruleg masse fint i butikken ja, kunne tatt med meg så og sei alt! ;)

    Så fin blogg du har, her må eg komme tilbake å sjå :) Ønsker deg ein fin søndag!

    Klem helene

    SvarSlett
  10. Hei så koselig at du deltar på ufordringen hos meg! Det varmer ett bloggehjerte!

    Vakkert bidrag og annerledes. Likte ideen din om lysfat i lyslykt *smile*

    3 bidrag vil bli premiert, ta deg turen innom meg og se de fine premien

    Fineste Søndag til deg og dine!
    Maia

    SvarSlett
  11. For en fin lyslykt du har fått deg. Kjempekoselige med slike lykter.

    SvarSlett
  12. Vedlig fint med store lykter. Jeg har så lita stue at jeg måtte ha kasta ut et møbel for at en sånn lykt skulle komme til rette.. sukk.. kanskje en dag får jeg et romslig hus.. :)
    Ha en fin onsdag!
    Klem Monica

    SvarSlett
  13. kjempe fin lykt!! virkelig en flott krok.

    ha en strålende torsdagskveld og natt:)
    klem fra mirjam

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)