søndag 18. desember 2011

En stjerne skinner i natt!

Nå er den hellige timen.
Vi står i stjerneskinn
og hører klokkene kime.
Nå ringes julen inn.

...................

Englene synger høyt i kor,
synger om fred på jord.
Verden var aldri helt forlatt.
En stjerne skinner i natt




En nyfødt kjærlighet sover.
Nå er gudshimmel nær.
Vår lange vandring er over,
stjernen har stanset her.

.................

Englene synger høyt i kor,
synger om fred på vår jord.
Verden var aldri helt forlatt.
En stjerne skinner i natt!



Se, himlen ligger og hviler
på jordens gule strå.
Vi står rundt krybben og smiler,
for vi er fremme nå.

....................

Her kan vi drømme om den fred
som vi skal eie en gang.
For dette barn har himlen med
og jorden fylles med sang!


Jeg gleder meg så til jul, og nyter 4.søndag i advent.
I dag har jeg kost meg med å brette stjerner og hørt på masse julemusikk.
Håper du også koser deg :-)


Klem fra
Annfrid


6 kommentarer:

  1. Hei!
    Kos deg på julekonsert :) Ha en fortsatt fin 4. søndag i advent :) klem c.

    SvarSlett
  2. Så flotte stjerner! Vi har ogå hatt en god dag, herlig! Ha en fin førjulstid videre:)

    SvarSlett
  3. Superfine stjerner, hvordan bretter du dem?

    Ha en fin kveld, klem Anna

    SvarSlett
  4. Utrolig flotte stjerner dere har brettet!
    Vi har også kost oss masse i dag :)
    Ønsker deg ei fin ny uke, Annfrid. herlig, nå er det snart jul :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Ååååå, jeg elskser den sangen :o)
    Datteren min pleier å synge den sammen med barnekoret hver advent og jul :o)
    Fine stjerner.
    Ha en herlig kveld :o)

    SvarSlett
  6. Kjempe fiiiin sang! Og bildene med....:=)

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)