torsdag 12. januar 2012

Fortell!

Fortell vennene dine
at de er noe,
at de kan noe,
at de betyr noe.



Fortell hverandre,
lytt til hverandre,
bekreft hverandre,
invester i hverandre.




Det er værhardt
dette livet.
La oss leve det
i ly av hverandre.

...........

V.E.N.N.E.R
har gitt meg denne  flott puta fra Ferm living.
Er  ikke jeg heldig som har slike flotte mennesker rundt meg, som vet hva som står på ønskelista. (smil)
Tusen, tusen takk!!!

Takk til alle blogg venner som kikker innom,
dere er topp!


Klem fra
Annfrid








16 kommentarer:

  1. Så vakre velvalgte ord:)Nyt dagen!Nydelige puter Annfrid:)klem

    SvarSlett
  2. Gode venner er gull verdt! Fin pute du har fått.

    Ønsker deg en god dag!

    SvarSlett
  3. Så fint innlegg med mening :)
    Og den puta er jo bare lekker!
    Ha en fin dag, min bloggvenn ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Herligt innlegg!
    Ha en kjempefin torsdag!
    Hilsen allesistgut ;D

    SvarSlett
  5. Nydelige og veldig sanne ord!

    En fin torsdagskveld til deg :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Snille :)
    Er det ikke noe som heter at venner er livets krydder?
    Fine ord.

    SvarSlett
  7. Så herlig innlegg :)

    LOVE! Den puta er vakker

    SvarSlett
  8. Flotte bilder og herlige ord du deler ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  9. Kjempeflott pute du har fått deg, liker godt tingene til Ferm living.
    Vet ikke hva merke dusken er fra, men om jeg husker det neste gang jeg er i butikken kan jeg spør.
    Om du er på Bryne så heter butikken Strikk:-)
    Ha en god kveld, her blåser og regner det. Herlig å kose seg inne med pleddet og strikketøyet (og så klart blogger)

    Klem

    SvarSlett
  10. Skjønne venner du har. Og, flotte ord!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  11. Flotte vise ord. Nydelige venner. Fine Annfrid. Du er god til å sette pris på andre, og vi er mange som setter pris på deg også. Jeg liker deg og bloggen.

    Ha en fredelig ukeslutt! :))

    SvarSlett
  12. Nydelige innlegg med MENING!!
    Takk

    SvarSlett
  13. Hei på deg.
    Et nydelig innlegg fra deg.
    Flotte ord, og fin fin pute ;))
    Ønsker deg en riktig fin kveld.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  14. Så fine og viktige ord! Gode venner er uerstattelig. Det høres ut som du har vært heldig - og de er nok heldige som har deg!

    Kjempefin pute - og det pleddet så bare vidunderlig ut!... Ser ut som det roper: Ta på meg! Mmm...

    Ønsker deg en fin kveld!

    SvarSlett
  15. Så fint innlegg:)
    Liker puta kjempe godt, og kjempe fin tekst!
    Tenker også at det teppe du fekk til jul var suksess ja:)
    Såg supert digg ut.

    Ha ein fin fin søndag,
    helsing Marianne:)

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)