fredag 6. januar 2012

Alt som trengs
for et lykkelig,
vellykket
og vakkert liv,
er kunnskap
og benyttelsen av
enkle, grunnleggende
prinsipper.



Fylt av glede over livet under....



L.O.V.E

Jeg å så heldig å få være Dadda til disse to prinsessen.

..................................

Jeg er overveldet over responsen på min Gi bort.
Dette er jo bare GØY.
Hiv deg på om du ikke har fått deg lodd ennå:-)

Så må jeg takke for de utrolig fine kommentarene under innlegget "Takknemlighet".
Jeg er helt rørt.

God helg!

Klem fra
Annfrid





5 kommentarer:

  1. Hei Annfrid:)Så nydelige prinsesser!:)Kan tenke meg du er en stolt og flink Dadda!God helg:)klem

    SvarSlett
  2. Ntåååååååååå, så søte små!! *smelt*

    Ha en strålende fin helg!
    KLEM

    SvarSlett
  3. Sjønne:).

    Har eg fått send deg info om fotokurset?,
    klare ikkje å se hos meg at jeg har fått sendt deg mail, da beklager jeg.
    hvis du ikke har fått info, kan du sende meg en mail på: hilde.refsnes@gmail.com

    Klem

    SvarSlett
  4. Ååå,for noen hærlige bilder:)) Fantastisk!
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Bare nydelig:D

    I morgen kjører vi ny uke igjen, håper du har hatt en fin helg.
    Koz t

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)