onsdag 18. januar 2012

SmiiiiiiL:-)

Et smil er en vakker gave,
som sprer
glede.
..........................

Denne månedens tema hos Øyeblikket er 

SMIL!



I sommer tok jeg bilder av ei nydelig lita jente som sprang rundt i hagen
og nøt livet med bare bein og solstråler i håret..


 


Er hun ikke nydelig?



Har du lyst å se flere smil kan du klikke deg inn





............
Hjertelig velkommen til ALLE nye følgere, det er så utrolig kjekt.
Og tusen takk for alle de fine kommentarene, det varmer i hverdagen.


Klem fra
Annfrid



17 kommentarer:

  1. Nydelig bilde av ei nydelig jente! :)
    Ønsker deg og dine ien super onsdag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  2. Nydelikt bilde og jente...


    Lykke til...


    Britt Kristin.

    SvarSlett
  3. Hun ser veldig fornøyd og glad ut. Kjempefint! Klem

    SvarSlett
  4. Hei. Bildet gir meg energi, det er jo helt nydelig. Snakk om blinkskudd. Setter pris på bloggvennskapet vi har fått. Ha en strålende dag. Klem fra Karianne.

    SvarSlett
  5. Nydelige smil kan man vel aldri få nok av :) Herlig! Lykke til! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  6. kor koselig bilde og blogg du har

    monikaklemma

    SvarSlett
  7. Kjempe koselig bilde (lengter etter sommeren allerede)!! Jeg ble inspirert av innlegget ditt og sendte inn et bilde jeg også. Lykke til:)

    SvarSlett
  8. For et vakkert bilde Annfrid!
    Slike øyeblikk er så herlig å få fanget med kamera!
    Lykke til i konkurransen!:-)

    En super torsdag ønskes deg imorgen!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  9. Så skjønn hun er, fint bilde :)

    SvarSlett
  10. Så nydelig, både jenta og bildet.
    Lykke til!
    Ha en god torsdag, klem fra Guro

    SvarSlett
  11. I morgen deler jeg en award til søte deg! Følg med på bloggen min...

    SvarSlett
  12. Og forresten, for et flott bilde, tror du har god sjanse med dette! Flott jente;)

    SvarSlett
  13. For ei herlig jente..
    Ha en strålendes dag..her skal det "jobbes" med hjemmeleksen..
    Klem!!

    SvarSlett
  14. Ja nydelig og lykke til:)krysser fingrene for deg.
    Du går på Rogalands fotokurset du også:)
    Jeg må si at halvparten av tiden vet jeg ikke hva jeg gjør når jeg tar bilder, men jeg prøver å gjøre som Magiske foto sier:)Det går opp et lys i ny og ne;)
    Ha en fin kveld
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  15. Utrolig herlig, dette bildet! Og så skjønn hun er!
    God helg
    Klem

    SvarSlett
  16. Fantastisk nydelig!!! Min favoritt :)

    Lykke til!

    SvarSlett
  17. For et herllig smil! Utrolig søt!

    God helg til deg
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)