lørdag 1. september 2012

 
På tur i stua 2....
 
 
 





Glassskapene våres fra Ikea er en stor favoritt i stua,
og var en av de første tingene jeg skrev om på bloggen.
Men dere får et gjensyn på denne rundturen i stuen.







Skapet er et fint møbel som ikke gjør mye av seg,
men som rommer veldig mye.




 
 
 
For å gi et nøytralt inntrykk er innholdet i skapet klartglass og hvitt.
Noen vil kanskje kalle det kjedelig, men for meg gir det orden.
Ja, jeg liker orden, men det er ikke alltid jeg klarer å holde den ordenen jeg ønsker .
Noen som kjenner seg igjen?
 
 
 
 
Til slutt noe å tenke på i helgen.
....
Hvis alle menneskene
skulle legge all sin elendighet i en pott,
ville de fleste være glad for
å få med seg sin egen elendighet hjem igjen
 i stedet for en del av potten.
Solon
 
God helg til deg som titter innom.
 
Klem fra
Annfrid
 

14 kommentarer:

  1. Utrolig stilig ordtak for ikkje å snakke om skapene.
    Kjempe fint å ha så mange ved siden av hverandre.
    Mange fine glasser hadde du også.
    En god lørdag ønskes deg.

    Mvh Karianne

    SvarSlett
  2. Lekkert skap!!
    Fint med de fineste skattene på utstilling slik:)

    Kult ordtak:)

    SvarSlett
  3. Ikke helt meg.....men fint hos deg! :-) Ha en fin kveld! :-)

    SvarSlett
  4. FIn fint ordtak på slutten her, noe å tenke på :)
    Fine glasskap, og ser du har orden, tror jeg ikke skal ta bilde av mine med det første ;)
    Ønsker deg en fin lørdagskveld!
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  5. Så lekkert skap,kjempefint:)
    Fine lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. finslig!
    kanskje neste rundtur blir IRL? :)
    klem til deg!

    SvarSlett
  7. Du har sannelig ein nydelig heim, Annfrid! Stilsikker og rein og fin. Likte godt loftstova, så tøff med den tapeten, den gode oppbevaringsplassen og dei gule detaljane. Misunner deg orden du har i glasskapene i stova, der har eg litt å læra ser eg ;-)

    Sjåast me på Kull, eller .

    Klem Eli

    SvarSlett
  8. Kjekt med glasskap der en kan ha alle favorittingen framme. Ett skap til servise og glass står på ønskelisten min, blir en stund siden jeg solgte mitt. Det trengst etterhvert kan du si, kjekt med orden... Kremt, som ikke alltid er like enkelt å overholde;-)

    Klem

    SvarSlett
  9. Ikke kjedelig i hyllene dine i det hele tatt ;)
    Kjekt med god og fin lagringsplass...
    Tusen takk for varmende ord inne hos meg!
    Og kjekt å ha deg tilbake her...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. Enig med deg....Liker også å ha orden på tingene :)
    Ønsker deg en fin sødag
    KLem

    SvarSlett
  11. Orden i skap og skuffer, det er det vi ønsker... ikke alltid like lett når man har en 1 åring som liker å ominnrede... Men, men .. hver fase i livet har sin sjarm ;o)

    Finfin søndag til dere!

    SvarSlett
  12. Hei Annfrid :)
    Herlige bilder du deler med oss :)
    ... og orden i skap og skuffer liker
    jeg :)) Stilfullt skap og koselig
    stue under her også... Liker også
    sort/ hvitt, men har ikke så mye av
    det hjemme her hos meg ღ Ønsker deg
    en fortsatt fin søndag. Klem fra Mette

    SvarSlett
  13. Hei min aller fineste fine :)

    Først må jeg takke deg for alle de fine, gode og herlige kommentarer inne hos meg - du er fabelaktig!

    Når jeg først startet og blogge tenkte jeg at jeg skulle være flinke og besøke alle som besøkte meg hver dag, det gikk finfint så lenge jeg hadde 5 lesere, men nå... nå har jeg ikke sjangs. Vit at jeg gjerne skulle kommentert oftere, men tiden strekker dessverre ikke til.

    Jeg digger skapene dine og innholdet, helt etter mitt hjertet!

    Happy søndag til deg,
    her blir det taco, armkrok og strikking :)

    -Maia

    SvarSlett
  14. Hei

    Gøy å være med på rundtur i stua di! Jeg er enig med deg og liker et ryddig uttrykk i skap som synes. Mannen er litt irritert over alt plassen som jeg kaster bort fordi den ene hylla bare skal inneholde en vase eller lignende, hihi:)

    Ønsker deg ei god ny uke
    Klem Tonje

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)