mandag 5. november 2012

Førjulskos....

....ble kjempe koselig.
 
 



Det ble en kjempe fin lørdag sammen med flotte damer fulle av godt humør.

 



Når vi kom til Moi ble vi tatt imot med flott sang, julepynta butikk og
et bord bugnende av muffins, konfekt, champagne og brus.
 

 
 
I tillegg var det mote oppvisning med lekre klær, et gavdryss uten sidestykke fra
Landstil damene.
og før vi dro hjem fikk vi en flott stor rosa pose med gaver fra:
 
 



Bloomingville
Burin
Rosenuinge
2 i spann
Barfota
+++

Takk Takk Takk Takk Takk Takk
Takk Takk Takk Takk
Takk Takk
Takk

til Fabelaktig Maja og Landstil


Klem fra
Annfrid
 

16 kommentarer:

  1. Det var SÅ trivelig Annfrid!
    Så hadde det vært festlig å fått til noe i desember :-k)

    Mor mi skal også på kurset på fredag forresten

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt, kanskje jeg får hilse på henne:-)
      Ses vi på torsdag?

      Slett
  2. Å, det var så kos! Og så kjekt å treffe deg!
    Enig, alltid så gøy å møtes med denne gjengen!
    Gleder meg til bloggtreffet hos deg.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. KJempekjekt å treffe deg igjen. Håper jeg får til å komme til Egersund :)

    SvarSlett
  4. Du er så skjønn, Annfrid :-) Snakkast på torsdag, gleder meg!

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. i gained 5 lbs just glancing at that first image!

    hope youll visit soon.

    michele

    SvarSlett
  6. Superkjekt som alltid..
    Gleder meg til Egersundtur,som blir minst like kjekt!!

    Jeg synes egentlig det er koseligere med treff uten goodiebags og utlodninger..

    Ha en fin uke!!
    Klem:)

    SvarSlett
  7. Ser ut som en flott og inspirerende dag :)
    Ønsker deg en herlig uke
    KLem

    SvarSlett
  8. Oi oi, julefeiringen startet litt tidlig for enkelte ser jeg.
    Tidenes bloggtreff det der.
    Har nok virkelig gått glipp av noe.
    Ha en strålende dag søte deg.
    mvh Karianne

    SvarSlett
  9. Så ut som et flott bloggtreff! Ha en fin tirsdagskveld! :) Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  10. Takk for et flott bloggtreff!

    Ønsker deg en riktig god uke videre.

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  11. Å, så herlig. Kjenner et stikk av misunnelse for den gaveposen;) Ser ut som dere har koset dere!
    Fortsatt fin uke til deg :o)

    Klem Heidi

    SvarSlett
  12. Så gøy med bloggtreff og stooooor goodiebag:)
    Vi hadde bloggtreff i Kristiansand også nettopp, på den nye Livingbutikken vår:) Ble med litt snacks hjem derfra også.
    Kjempekoselig!

    Klem Ninni

    SvarSlett
  13. hoho, der var jo genseren min ;D Fantastisk dag!

    Du, hvordan melder jeg meg på treffet hos deg? For jeg har veldig lyst å komme :)

    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra, meld deg på her på bloggen:-)
      Kjekt å treffe deg igjen.

      Slett
  14. Det var så kos å se deg, søte!
    Jeg glemte jo helt å gi deg goodiebagen fra meg da. Uff! Hadde litt mye å tenke på.

    Ønsker deg en nydelig helg, takk for at du titter innom og legger igjen de søteste ord! Du er underbar!
    klem Maia

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)