søndag 25. november 2012

Natur.......
         RO.......
Harmoni....................
 



For tiden er dragningen mot, naturfargen stor sammen med hvit og litt svart.






Å, nå når julen så smått er påvei inn, er det natur som står i fokus der også.
Gleder meg!
For jeg elsker julen, hi,hi :-)






Ønsker alle fine lesere en fin ny uke.
Og med på veien kan du ta disse lure ordene, fra en klok mann.

....

Det er handlingen,
ikke handlingens frukt
som er viktig.
Du må gjøre det som er rett.
Det er kanskje ikke din kraft,
kanskje ikke i din tid,
frukten kommer til syne.
Men det betyr ikke at du skal
slutte å gjøre det som er rett.
Du får kanskje aldri vite resultatene
av dine handlinger.
Men hvis du ikke gjør noen ting,
blir det aldri noe resultat.
Mahatma Gandhi.



Klem fra
Annfrid
 
 

7 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!!
    Det er delikate og herlige farger sammen ♥

    SvarSlett
  2. Juhuu for innlegg og juhuu for snart bloggtreff i julebyen! Gleder meg :-) Eg trur faktisk aldri eg har vore i Egersund, så då kan ein vel trygt seia at det er på høg tid. Eg gleder meg til å treffa blide, fine Annfrid og så gleder eg meg til å sjå den fine heimen din. Og sjølvsagt, eg gleder meg til å treffa alle dei andre skjønne, fine, varme bloggedamene!

    Ønsker deg ei nydelig veka, Annfrid!

    Klem Eli

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg gleder meg også til å treffe dere, alltid like gøy::)

      Slett
  3. Flotte ord i en ny uke. Tusen takk. Vakre naturbilder - hvitt, strå og glass = finfin harmoni.
    Jeg ønsker deg en god uke, Annfrid. Nyt de første desemberdagene når de titter frem. :-)

    SvarSlett
  4. så nydelige ord og bilder.
    god ny uke til deg.
    klem fra meg

    SvarSlett
  5. Så fint sitat fra Gandhi!!!

    SvarSlett
  6. Så vakkert! Herlige bilder og tekst som gir ro i sjelen ja :)Må komme oftere innom her skjønner jeg. God førjulstid til deg ! x Mona

    SvarSlett

Kjempe kjekt at DU vil legge igjen en kommentar.

Jeg blir så glad:-)